dinsdag 2 juni 2015

Persoonlijk - Summer Bucketlist 2015




Mijn vakantie is nu onderhand begonnen. En dat betekent dat ik nu alle tijd heb om volop te genieten van de zon. En ik vind zelf niks leukers dan een Summer Bucketlist te maken, want dat maakt je zomer toch iets leuker. Ik heb niet de meest onmogelijke dingen, want dat lukt vaak niet.

Mijn zomer bucketlist voor 2015:
- Op vakantie
-  Nieuwe kleding kopen voor de zomer
- Gezonder leven
- Door de sproeiers heen rennen 
- Disney film marathon houden
- Naar de dierentuin gaan
- Strand bezoeken zo vaak als dat kan
- Picknicken
- Een sportiever lichaam krijgen
- Een Polaroid camera kopen
- BBQ/thema feest organiseren
- Festivals bezoeken
- Een zomerjournal bijhouden
- Meer meisjesachtiger worden
- Fotoshoot met mijn vriendinnetjes houden
- De hele nacht wakker blijven om de zonsopgang te bekijken
- Mijn Spaans verbeteren
- Bericht achterlaten in een ballon

Dit is mijn bucketlist tot nu toe. Het is niet een hele moeilijke bucketlist, maar wel een leuke! Ik houd jullie op de hoogte over mijn bucketlist.

Dit was ook gelijk ons eerste artikel! Er zullen er nog velen volgen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten